Ніна Сабадан. Кращі працівники Хмельницькводоканалу
Сабадан Ніна Іванівна – оператор контрольно-сервісного центру. Хоча виконує дещо іншу роботу – розносить оплату населення. Як часто люди відправляють гроші не туди, куди втрапляють нічийні гроші і скільки звітів потрібно зробити за місяць – про це поговорили з Ніною Іванівною у нашій рубриці #кращіпрацівникиводоканалу
⁉️Ніна Іванівна, для початку розкажіть, скільки років ви вже працюєте у нас?
✅З 2003. До того працювала воєнним представником, касиром в аптеці, на водоканалі вже приймала людей. Тепер працюю з цифрами.
⁉️Що означає «вносити оплати»? Хіба банки не дають нам готову інформацію?
✅Дуже багато людей, що платять «на дивані» з онлайну можуть внести малесеньку помилку в шаблоні – і тоді автоматично така проплата не пройде. Наприклад, людина може написати крапку після суми оплати. Тоді ми вносимо це вручну.
⁉️Часто буває, що люди просто оплачують водоканалу без жодних реквізитів?
✅Ще й як! Людина не є власником квартири. Ні особового рахунку, ні адреси не кинула. А за водичку заплатила. А куди ті гроші перекидати? Якщо навіть в базі такого власника нема?
⁉️Як взагалі таке може трапитися?
✅Найчастіше це оплати через термінали. Звідки нам лише гроші не приходять! І з Старокостянтинова, і з Хмільника, навіть з Одеси.
⁉️Що робити людині, що оплатила неправильно?
✅Звернутися до свого банку з квитанцією після 20-го числа. У кінці кожного місяця, гроші, що прийшли до водоканалу повертаються у банк, звідки була здійснена оплата.
⁉️Які ще проблеми можуть виникнути?
✅Люди платять просто за воду. Кидають 200 грн за воду, хоча у споживача може бути заборгованість за водопостачання 50, за водовідведення – 120, а за абонплату 50. Потім телефонують, ображаються, ми робимо перекидку. Важливо оплачувати за все окремо.
⁉️Скільки звітів ви робите щомісяця?
✅Звіти йдуть по кожному банку окремо (їх близько 20). Окремо водопостачання, водовідведення, абонплата. Окрім того, займаємося ще й судовими зборами.
⁉️Як змінилася робота за ці роки?
✅Зараз набагато її більше. Бо люди перейшли в онлайн. Але раніше це все було не автоматизовано. Я ходила в банки і забирала квитанції. На роботу поверталася з мішком квитанцій, які потім вручну переглядали, і якщо щось не знаходили – знову йшли в банк.
Найголовніше – і зараз і тоді – внести все правильно. Навіть різниці в копійку бути не може. Це людські кошти, які допомагають водоканалу працювати.