ВИТЯГ З ТИПОВОГО
ДОГОВОРУ
про надання послуг з
централізованого опалення, постачання холодної та
гарячої води і водовідведення, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630 (в редакції постанови
Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2009 р. № 933)
16. Споживач має
право на:
отримання своєчасно
та належної якості послуг згідно із законодавством та умовами цього
договору;
отримання в
установленому законодавством порядку інформації про перелік послуг,
їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів,
нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі
властивості;
відшкодування
збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної
його життю чи здоров’ю внаслідок
неналежного надання або ненадання послуг;
зменшення розміру
плати в разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення їх
кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів
(норм) споживання;
усунення виконавцем
виявлених недоліків у наданні послуг протягом строку, встановленого
у додатку 1 до Правил;
несплату
вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача і членів
його сім’ї (у
разі відключення виконавцем холодної та гарячої води і опломбування
запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу) та відновлення
надання відповідних послуг шляхом зняття пломб за власний рахунок
протягом доби згідно з письмовою заявою;
зменшення
розміру плати за послуги у разі тимчасової відсутності споживача
та/або членів його сім’ї на
підставі письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує
його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи,
лікування, навчання, проходження військової служби, відбування
покарання);
перевірку
кількісних та/або якісних показників надання послуг (якість і тиск
води, температура гарячої води) у порядку, встановленому Правилами,
іншими актами законодавства України та цим договором. Витрати,
пов’язані з
перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг,
відшкодовуються виконавцем у разі обгрунтованості звернення
споживача та споживачем – у разі необгрунтованості такого звернення;
установлення
квартирних засобів обліку води і теплової енергії та взяття їх на
абонентський облік;
періодичну повірку,
обслуговування та ремонт квартирних засобів обліку, у тому числі
демонтаж, транспортування та монтаж;
ознайомлення з
нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
внесення за
погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір
плати за послуги;
звільнення від плати
за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за
перевищення стоків проведення аварійно-відбудованих робіт;
укладання з
виконавцем договору про зміну або ремонт технічно несправних
санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та квартирних
засобів обліку.
17. Споживач
зобов’язаний:
оплачувати послуги в
установлений договором строк;
повідомляти виконавця
про осіб, строк тимчасового проживання яких у квартирі (будинку
садибного типу) перевищив місяць, а також протягом місяця про зміни,
що відбулися у стані підсобного господарства і санітарно-технічного
та інженерного обладнання (за умови проведення розрахунків за надані
послуги згідно з нормативами (нормами) споживання);
забезпечити
доступ до відповідної інженерної мережі, арматури, квартирних
засобів обліку води і теплової енергії представників виконавця за
наявності в них відповідного посвідчення для: ліквідації
аварій-цілодобово; встановлення і зміни санітарно-технічного та
інженерного обладнання;
проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних
показань засобів обліку води і теплової
енергії – згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері
житлово -комунальних послуг;
дотримуватися
вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
забезпечувати
цілісність квартирних засобів обліку води і теплової енергії та не
втручатися в їх роботу;
у разі
несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню в
установленому законом та цим договором розмірі;
повідомляти у
десятиденний строк виконавця про втрату права на пільги;
своєчасно
вживати заходів до усунення виявлених несправностей, пов’язаних
з отриманням послуг, що виникли з його вини;
у разі
встановлення виконавцем факту несанкціонованого втручання в роботу
засобів обліку води і теплової енергії відшкодовувати вартість робіт
з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно
із законодавством;
відшкодовувати
виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників послуг у
разі необгрунтованості претензій”.
Стаття 29.
Зменшення
розміру плати проводиться у разі: тимчасової відсутності споживача
та/або членів його сім’ї на підставі письмової заяви споживача
та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка
з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання,
проходження військової служби, відбування покарання).
Стаття 68.
В
разі тимчасової відсутності (не менше 1 місяця) наймач звільняється
від оплати за водоспоживання при умові своєчасного надання
документів, що підтверджують факт його відсутності.
|