Василь Вороневич. Кращі працівники

Давненько у нас не було рубрики #кращіпрацівникиводоканалу???? . Але, насправді, у нас дуже багато талановитих працівників, що варті вашої уваги. Тому рубрика повинна жити)
Сьогодні розкажемо вам про Василь Вороневич. Він – начальник служби водопровідних мереж.
❓Розкажіть на кого ви навчалися?
✅Навчався на інженера-електрика. Потім працював на заводі трансформаторних підстанцій. І, якщо чесно, на водоканал пішов вирішувати житлові проблеми. Тут в 1982 році будувався Чернелівський водогін, розширювалися робочі місця, житло видавали швидше. До слова, на заводі у мене заробітня плата була вдвічі більша.
❓Ким працювали на водоканалі?
✅Пропрацював слюсарем, потім мені запропонували стати майстром. Страшно не було. Хоча це відповідальність.
В моєму підпорядкуванні зараз більше 50 людей і потрібно знаходити золоту серединку. Потрібно бути трошки психологом. На одного треба крикнути, з іншим – поговорити. Бо дуже важливо, щоб тебе розуміли і поважали. Насправді я люблю водоканал, бо водоканал – це люди. Постійне спілкування, рух. Це чудово, насправді.
❓Є складнощі з кадрами?
✅Зараз дуже багато молоді, яка дуже розвинена віртуально та інтелектуально. А ось в плані технічному їм складно, бракує досвіду. Принцип роботи запірної арматури – для них вища математика. Хоча може просто не хочуть. Колись люди мали більше бажання працювати. Я радий, що спочатку працював слюсарем, бо знаю специфіку роботи. Можу щось підказати, допомогти.
❓Як змінився водоканал за ці роки? Чи змінилася кількість аварій?
✅Кількість аварій однозначно зменшилась. Бо ми міняємо недовговічні сталеві труби на поліетиленові. Сталеві труби ржавіють, гниють. Сучасні поліетиленові труби виправдовують себе. Термін гарантії – 50 років. На практиці експлуатаційний термін більший. За рахунок цього зменшилася аварійність.
Дуже важливі підготовки до зими. Ми стараємося замінювати все вчасно, а не чекати, поки станеться аварія, для усунення якої прийдеться перекривати район.
Дуже важлива якість. Ось , наприклад, пластикові люки. Вони повинні бути лише в зеленій зоні. Звісно, пластиковий люк коштує дешевше, але й в експлуатації показує себе дуже погано. Хоча описи їх дуже хороші. Елементарно, слюсарі не можуть його відкрити, бо він стає запресований через деякий час.
А як в 2000-х крали люки! Було таке, що за ніч крали 6-7 люків. Зараз люди стали свідоміші. Розуміють, що роблять гірше не тільки підприємству, а в тому числі і собі, бо наражують на небезпеку і автомобілістів і перехожих.