Хмельницькводоканал працює у звичному режимі!

МКП “Хмельницькводоканал” працює у злагодженому режимі. Аварії по місту відсутні. Вода подається цілодобово. Ведуться поточні роботи на мережах з ліквідації засмічень каналізації, по місту ліквідуються незначні витоки води. Всі виробничі дільниці в робочому стані.
Всі чергові працівники на робочих місцях. Маємо 8 працівників призваних на військову службу під час мобілізації
Аварійно-диспетчерська служба: 15-67, 78-75-10,+38-067-310-87-37 працює цілодобово. Кол-центр працює у будні дні в робочий час — 0-800-50-80-67, 78-75-21, 78-75-30. Але цілодобово ви можете залишити голосове повідомлення ваших показань лічильників в автоматичному режимі за номером 0-800-50-80-67 та 61-85-58, 61-85-59, 61-85-60, 61-85-61, 61-85-62, 61-85-63.
А також через чат-бот у Viber: https://bit.ly/2XE1k0Z
через особистий електронний кабінет (необхідна реєстрація) за наступним посиланням: http://pobut.water.km.ua/Login;
через мобільний додаток для Android та iOS: https://bit.ly/kmcitywater
через месенджер Viber за номерами телефонів: +380673826651, +380673826654, +380673826657, +380673826658, +380673826659, +380673826661, +380673826667, +380673826668;
електронною поштою. Для цього необхідно у повідомленні вказати номер особового рахунку або адресу, прізвище, ім\’я та по-батькові власника, мобільний телефон (для надсилання СМС про нарахування плати) та показники лічильника (-ів) холодної та / або гарячої води. Готове повідомлення необхідно надіслати на електронну скриньку kmwater@ukr.net;
через SMS-повідомлення. Для цього у тексті повідомлення спочатку необхідно ввести номер особового рахунку, далі через роздільник “” вказати показник лічильника холодної або гарячої води, відповідно до кількості засобів обліку, наявних у споживача. Після введення необхідних даних повідомлення потрібно надіслати на номер +38067 314 06 84; . Наприклад: 5869713544129*115. Сервіс володіє функцією автоматичного передзвону після відправки повідомлення: у разі успішної передачі показників ви отримаєте повідомлення: “Ваші показники успішно опрацьовані та внесені до бази данних з проведенням розрахунків вартості послуг”; у протилежному випадку повідомлення буде наступним: “Ваші показники система не змогла опрацювати, оскільки недотримано формат заповненого смс-повідомлення. Повторіть спробу, сформувавши правильно смс, згідно необхідного формату”.