Коли потрібно особисто звертатися у відділ по розрахунках з населенням контрольно-сервісного центру МКП “Хмельницькводоканал”?

Часто абоненти навідуються особисто до МКП “Хмельницькводоканал”, щоб просто звіритися з нарахованням чи оплатою або подати показання вузла розподільчого обліку, хоча зробити це можна дистанційно.

Детальніше за посиланням – https://water.km.ua/?p=3264

Коли потрібно особисто звертатися у відділ по розрахунках з населенням контрольно-сервісного центру МКП “Хмельницькводоканал”?

(прийом здійснюється у вікнах № 1, 2, 3. адмінкорпусу МКП “Хмельницькводкоанал”вул. Водопровідна, 75), та філіях:

– мікрорайон “Виставка” – Проспект Миру, 59 (2-й поверх приміщення в-ва “Поділля”),

мікрорайон “Південно-Західний” (вул. Інститутська, 6)

(графік робіт двох філій

Понеділок — четвер: 08:00 год — 17:15 год.

П’ятниця: 08:00 год — 16:00 год. Перерва: 12:00 год — 13:00 год. )

мікрорайон “Ракове” – вул. Довженка,7 (ЦТП)

(графік роботи : середа 8.00 — 17.15 п’ятниця 8.00 — 16.00)

Документи для взяття на облік (населення)

Оригінали та копії: заява-приєднання до індивідуального Договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення;

довідка про склад сім’ї/зареєстрованих;

витяг з державного реєстру речових прав на право власності або договір купівлі — продажу;

копія технічного паспорту на лічильник;

паспорт громадянина України.

Документи для взяття на облік (приватний сектор)

Копії та оригінали:

заява-приєднання до індивідуального Договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення;

довідка про склад сім’ї/зареєстрованих;

витяг з державного реєстру речових прав на право власності або договір купівлі — продажу;

копія технічного паспорту на лічильник;

паспорт громадянина України. талон на врізку;

технічні умови.

Зміна кількості зареєстрованих осіб

Документи:

Копії:

– заява;

довідка про склад сім’ї / зареєстрованих (ЦНАП)/;

– паспорт громадянина України.

У разі смерті одного з зареєстрованих – копію свідоцтва про смерть та довідку про реєстрацію споживача за даною адресою (що споживач на момент смерті був зареєстрований за даною адресою).

Зміни у благоустрої та зміни у розміру земельної ділянки, площі зелених насаджень

Коли змінюється ступінь благоустрою квартири чи житлових будинків, або змінюється розмір земельної ділянки , площі зелених насаджень, потрібно написати заяву про обстеження, надати можливість обстежити та скласти акт, на підставі якого вносяться зміни в особовий рахунок. При цьому необхідно надати:

– заяву; довідку про склад сім’ї/зареєстрованих;

паспорт громадянина України;

– копію технічного паспорту на земельну ділянку

З інших питань звертатись за телефоном 78-75-13 — начальник КСЦ.

Згідно з п.45 Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (правил №690) ЗАТВЕРДЖЕНих постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 2019 р. № 690 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2022 р. № 85) , Споживач має право на неоплату вартості послуг у разі їх невикористання (за відсутності приладів обліку) за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за умови документального підтвердження відповідно до умов договору; Згідно з абзацом п’ятим п.31 Правил 690 перерозподіл обсягів спожитих послуг у будинку та перерахунок проводиться у тому розрахунковому періоді, в якому отримано у встановленому порядку інформацію про невідповідність обсягу розподілених послуг окремим споживачам обсягу, необхідному для розподілу, але не більше ніж за 12 розрахункових періодів.

Для цього необхідно надати:

заяву;

довідку з тимчасового місця проживання;

довідку про зареєстрованих осіб; паспорт громадянина України.

Заява та інші документи надаються протягом місяця з часу настання змін.

Що потрібно зробити.для того, щоб не проводились нарахування плати за послуги з водопостачання та водовідведення?

1. Встановити і опломбувати водолічильник та сплачувати за фактично спожиті послуги водоспоживання.

2. У разі відсутності водолічильника – звернутися до Водоканалу з заявою про відключення від систем шляхом опломбування запірних вентилів-кранів у квартирі чи будинку садибного типу в закритому стані.

Лише в таких випадках споживач має право не сплачувати вартість послуг за період тимчасової відсутності. Послуга відновлюється протягом доби згідно з письмовою заявою та після зняття пломб.