НЕ ЗАБУДЬТЕ ПЕРЕДАТИ ПОКАЗНИКИ ЛІЧИЛЬНИКА (-ІВ)!

Передати показники лічильника (-ів) можна (і необхідно!) наступними способами:

  • телефоном до оператора кол-центру — 0 800 508 067 (безкоштовно зі стаціонарного та мобільного телефонів усіх операторів України);
  • за номерами телефонів: +380673896597, +380673896594, +380989293194, +380673896591, +380676842501, +380673826663, +380673669506, +380977178321;
  • через особистий кабінет (необхідна реєстрація) за наступним посиланням: http://pobut.water.km.ua/Login;
  • через мобільний додаток для Android та iOS: https://bit.ly/kmcitywater;
  • через месенджер Viber за номерами телефонів: +380673826651, +380673826654, +380673826657, +380673826658, +380673826659, +380673826661, +380673826662, +380673826667, +380673826668;
  • електронною поштою. Для цього необхідно у повідомленні вказати номер особового рахунку, прізвище, ім\’я та по-батькові власника, адресу та показники лічильника (-ів) холодної та / або гарячої води. Готове повідомлення необхідно надіслати на електронну скриньку kmwater@ukr.net;через чат-бот у Viber: https://bit.ly/2XE1k0Z;через SMS-повідомлення. Для цього у тексті повідомлення спочатку необхідно ввести номер особового рахунку, далі через роздільник “*” вказати показник лічильника холодної або гарячої води, відповідно до кількості засобів обліку, наявних у споживача. Після введення необхідних даних повідомлення потрібно надіслати на номер 098-18-72-230. Наприклад: 5869713544*129*115. Сервіс володіє функцією автоматичного передзвону після відправки повідомлення: у разі успішної передачі показників ви отримаєте повідомлення: “Ваші показники успішно опрацьовані та внесені до бази данних з проведенням розрахунків вартості послуг”; у протилежному випадку повідомлення буде наступним: “Ваші показники система не змогла опрацювати, оскільки недотримано формат заповненого смс-повідомлення. Повторіть спробу, сформувавши правильно смс, згідно необхідного формату”.

6 коментарів до “НЕ ЗАБУДЬТЕ ПЕРЕДАТИ ПОКАЗНИКИ ЛІЧИЛЬНИКА (-ІВ)!

  • 01.12.2020 о 10:44
    Постійне посилання

    В особистому кабінеті (бреузер Google Chrome, Windows 10) зникла можливість передавати показники – немає відповідної форми.
    Додаток для Android або не може увійти в обліковий запис, а коли входить, то немає форми для введення показників, хоча меню передбачено.
    Чат-бот у Viber ввжає, що введений номер рахунку недійсний і не дозволяє передати показники.
    На кол-центр (0 800 508 067) не можу дозвонитися – постійно вибиває.
    Чи можете ви полагодити хоч один з вище наведених пунктів?

    Відповісти
    • 01.12.2020 о 13:53
      Постійне посилання

      Чому неможливо дозвонитись?Весь час занято,коли незанято то ніхто не бере телефон.Коли це закінчиться.Ви що над нами абонентами знущаєтесь?

      Відповісти
      • 02.12.2020 о 10:41
        Постійне посилання

        Ніхто ні над ким не знущається. Багато людей телефонують в останній день-два місяця. Тому і завантаженість телефонів така, що додзвонитися складно. Якщо потрібно подати показники, є й інші способи, як це зробити, ми писали про це

        Відповісти
  • 02.01.2021 о 22:51
    Постійне посилання

    Не можу увійти в особистий кабінет . Весь час пише, що неправильно введений логін або пароль. Відновляю доступ, переходжу на сторінку входу, знову пише неправильні дані.

    Відповісти
  • 04.01.2021 о 23:41
    Постійне посилання

    В особистому кабінеті (бреузер Google Chrome, Windows 10) зникла можливість передавати показники – немає відповідної форми.
    Додаток для Android або не може увійти в обліковий запис, а коли входить, то немає форми для введення показників, хоча меню передбачено.
    Чат-бот у Viber ввжає, що введений номер рахунку недійсний і не дозволяє передати показники.

    Відповісти

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *