Не забудьте передати показники лічильника

Передати показники лічильника (-ів) можна (і необхідно!) наступними способами:

  • телефоном до оператора кол-центру — 0 800 508 067 (безкоштовно зі стаціонарного та мобільного телефонів усіх операторів України);
  • за номерами телефонів: +380673896597, +380673896594, +380989293194, +380673896591, +380676842501, +380673826663, +380673669506, +380977178321;
  • через месенджер Viber за номерами телефонів: +380673826651, +380673826654, +380673826657, +380673826658, +380673826659, +380673826661, +380673826662, +380673826667, +380673826668;
  • електронною поштою. Для цього необхідно у повідомленні вказати номер особового рахунку, прізвище, ім\’я та по-батькові власника, адресу та показники лічильника (-ів) холодної та / або гарячої води. Готове повідомлення необхідно надіслати на електронну скриньку kmwater@ukr.net;
  • через SMS-повідомлення. Для цього у тексті повідомлення спочатку необхідно ввести номер особового рахунку, далі через роздільник “*” вказати показник лічильника холодної або гарячої води, відповідно до кількості засобів обліку, наявних у споживача. Після введення необхідних даних повідомлення потрібно надіслати на номер 098-18-72-230. Наприклад: 5869713544*129*115. Сервіс володіє функцією автоматичного передзвону після відправки повідомлення: у разі успішної передачі показників ви отримаєте повідомлення: “Ваші показники успішно опрацьовані та внесені до бази данних з проведенням розрахунків вартості послуг”; у протилежному випадку повідомлення буде наступним: “Ваші показники система не змогла опрацювати, оскільки недотримано формат заповненого смс-повідомлення. Повторіть спробу, сформувавши правильно смс, згідно необхідного формату”.

18 коментарів до “Не забудьте передати показники лічильника

  • 30.09.2020 о 20:24
    Постійне посилання

    Дивуюся, у листі – попередженні, який за 14.09.2020, йдеться про заборгованість з водопостачання 94,93 грн. та водовідведення- 130,98 грн. Не кажу вже про те, як то взялася та заборгованість – нічого ж не доведеш. Вирішив оплатити. 25.09 через Приват-24 оплатив усю суму. Минуло 5-ть днів і от дивлюся на стан рахунку – виявляється у мене є заборгованість. Народ, майте тямку – ви ж збиралися відключати водопостачання. Невже за 5-ть днів ніхто не бачить, що гроші поступили. Чи в різних кабінетах не знають, що хто робить?

    Відповісти
    • 02.10.2020 о 20:12
      Постійне посилання

      Надумані дрібні борги, але скільки таких споживачів, що не хочуть сперечатись з монополією. Борг за водопостачання холодної води – 11,63грн, водовідведення – 16,14 грн. Звідки? – Відповідь колл-центра Хмельницькводоканала: у вас лічильник ГАРЯЧОЇ води був на повірці. Запитання: 1.Ви яким боком до постачання гарячої води?(Водопостачання) 2.Якщо ви дізнались, що лічильник на повірці чому не дізнались, що в цей період була профілактика і гарячої води не було? (Водовідведення)

      Відповісти
    • 06.10.2020 о 09:47
      Постійне посилання

      Затримка в перерахунку коштів часто буває від банку, “перекидка” проходить не одразу. Як тільки дані про оплату до нас надходять, вони завантажуються і відображаються у рахунку споживача

      Відповісти
  • 13.11.2020 о 00:32
    Постійне посилання

    Доброго дня! Під час оформлення субсидії виявилося що є заборгованість, при тому що оплата завжди проводилася вчасно. В МКП „Хмельницькводоканал” наявність заборгованості пояснили нібито невчасною передачею показників, мовляв тим хто отримує субсидії потрібно передавати показники до 30 числа, при тому що мною показники за спожиті послуги завжди передаються щомісяця як це передбачено Законом України „Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”. Передаю я всі показники до 3 числа включно, оскільки це визначено пунктом 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем та пункту 6.1 розділу XIII Кодексу комерційного обліку електричної енергії. На підставі якого закону чи кодексу встановлюється вимога про передачу показників за спожиті послуги МКП „Хмельницькводоканал” до 30 числа та чи можна цю дату привести у відповідність до вищевказаних кодексів для зручності споживача аби не бігати щодня з показниками за кожен пчих? Дякую за відповідь.

    Відповісти
  • 13.11.2020 о 00:59
    Постійне посилання

    Також на сторінці khm.gov.ua/en/node/17005 присутня наступна інформація:

    УВАГА! МКП “Хмельницькводокагнал” звертає увагу на те, що показники лічильників, передані з 01 по 05 число зараховуються як показники, передані станом на останній календарний день минулого місяця! Тобто, якщо Ви передали показник, наприклад, 02 грудня, він зарахується як показник станом на 30 листопада.

    Чи є вона актуальною в світлі пояснень працівників МКП „Хмельницькводоканал”?

    Відповісти
  • 16.04.2021 о 06:06
    Постійне посилання

    First off I want to say superb blog! I had
    a quick question in which I’d like to ask if you don’t mind.
    I was curious to know how you center yourself and clear your mind before writing.
    I have had a tough time clearing my thoughts in getting my ideas out.
    I truly do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are
    lost simply just trying to figure out how to begin. Any ideas or hints?
    Cheers! asmr 0mniartist

    Відповісти

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *