Не забудьте передати показники лічильника

Передати показники лічильника (-ів) можна (і необхідно!) наступними способами:

  • телефоном до оператора кол-центру — 0 800 508 067 (безкоштовно зі стаціонарного та мобільного телефонів усіх операторів України);
  • за номерами телефонів: +380673896597, +380673896594, +380989293194, +380673896591, +380676842501, +380673826663, +380673669506, +380977178321;
  • через месенджер Viber за номерами телефонів: +380673826651, +380673826654, +380673826657, +380673826658, +380673826659, +380673826661, +380673826662, +380673826667, +380673826668;
  • електронною поштою. Для цього необхідно у повідомленні вказати номер особового рахунку, прізвище, ім\’я та по-батькові власника, адресу та показники лічильника (-ів) холодної та / або гарячої води. Готове повідомлення необхідно надіслати на електронну скриньку kmwater@ukr.net;
  • через SMS-повідомлення. Для цього у тексті повідомлення спочатку необхідно ввести номер особового рахунку, далі через роздільник “*” вказати показник лічильника холодної або гарячої води, відповідно до кількості засобів обліку, наявних у споживача. Після введення необхідних даних повідомлення потрібно надіслати на номер 098-18-72-230. Наприклад: 5869713544*129*115. Сервіс володіє функцією автоматичного передзвону після відправки повідомлення: у разі успішної передачі показників ви отримаєте повідомлення: “Ваші показники успішно опрацьовані та внесені до бази данних з проведенням розрахунків вартості послуг”; у протилежному випадку повідомлення буде наступним: “Ваші показники система не змогла опрацювати, оскільки недотримано формат заповненого смс-повідомлення. Повторіть спробу, сформувавши правильно смс, згідно необхідного формату”.

5 коментарів до “Не забудьте передати показники лічильника

  • 30.09.2020 о 20:24
    Постійне посилання

    Дивуюся, у листі – попередженні, який за 14.09.2020, йдеться про заборгованість з водопостачання 94,93 грн. та водовідведення- 130,98 грн. Не кажу вже про те, як то взялася та заборгованість – нічого ж не доведеш. Вирішив оплатити. 25.09 через Приват-24 оплатив усю суму. Минуло 5-ть днів і от дивлюся на стан рахунку – виявляється у мене є заборгованість. Народ, майте тямку – ви ж збиралися відключати водопостачання. Невже за 5-ть днів ніхто не бачить, що гроші поступили. Чи в різних кабінетах не знають, що хто робить?

    Відповісти
    • 02.10.2020 о 20:12
      Постійне посилання

      Надумані дрібні борги, але скільки таких споживачів, що не хочуть сперечатись з монополією. Борг за водопостачання холодної води – 11,63грн, водовідведення – 16,14 грн. Звідки? – Відповідь колл-центра Хмельницькводоканала: у вас лічильник ГАРЯЧОЇ води був на повірці. Запитання: 1.Ви яким боком до постачання гарячої води?(Водопостачання) 2.Якщо ви дізнались, що лічильник на повірці чому не дізнались, що в цей період була профілактика і гарячої води не було? (Водовідведення)

      Відповісти
    • 06.10.2020 о 09:47
      Постійне посилання

      Затримка в перерахунку коштів часто буває від банку, “перекидка” проходить не одразу. Як тільки дані про оплату до нас надходять, вони завантажуються і відображаються у рахунку споживача

      Відповісти

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *