Аварійна служба
Щодоби аварійно-диспетчерська служба водоканалу приймає близько 200 дзвінків. Працюють цілодобово. Не усі споживачі телефонують за призначенням.
То ж коли треба дзвонити на аварійну? Давайте розбиратися.
Коли потрібно зателефонувати до аварійної?
Якщо у будинку немає водопостачання – перегляньте наші соцмережі — фейсбук, телеграм, вайбер, сайт підприємства, та місцеві ЗМІ — ми оперативно повідомляємо про аварійні витоки. У повідомленні буде вказаний орієнтовний час завершення робіт.
Якщо повідомлення немає — перетелефонуйте на аварійну.
Також зателефонуйте на аварійну, тоді:
коли ви побачили витоки на вуличній водопровідній або каналізаційній мережі;
коли Ви стали свідком крадіжки люків з колодязів, чи у разі їх відсутності (не забуваємо про те, що люки можуть належати також зв’язківцям і теплопостачальним компаніям)
якщо Ви дізналися про несанкціонований відбір води або про самовільні врізки у мережі водопостачання та/чи водовідведення.
якщо у Вас понизився тиск холодної води в системі водопостачання;
якщо ви побачили зруйнований асфальт навколо колодязів або провалля на зеленій зоні.
якщо не працює водорозбірна колонка
За гаряче водопостачання відповідає МКП “Хмельницьктеплокомуненерго” .
Водоканал не обслуговує внутрішньобудинкові водопровідні мережі . у разі будь-яких проблем з трубами всередині будинку вам необхідно звертатись до вашої обслуговуючої організації (УМК, ЖБК, ОСББ тощо).
Показання лічильника приймає кол-центр (0800-50-8067). Щодо пломбування/розпломбування лічильника потрібно телефонувати на номер 0676715890