Важлива інформація
Відповідно до типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 р. № 690 (в редакції постанови КМУ від 02.02.2022 р. № 85), умови яких відповідно до частини першої статті 648 Цивільного кодексу України є обов’язковими для сторін, показання засобів вимірювальної техніки/вузлів розподільного обліку води, що забезпечують індивідуальний облік споживання послуги з централізованого водопостачання та з постачання гарячої води в квартирі (приміщенні) багатоквартирного будинку чи індивідуальному (садибному) житловому будинку знімаються споживачем та надаються виконавцю протягом розрахункового місяця, але не пізніше останнього числа розрахункового місяця.
Показання можна передати наступним чином:
телефоном операторам кол-центру — 0 800 508 067 (безкоштовно зі стаціонарного чи мобільного телефонів усіх операторів України), а також 78-75-30, 78-75-21;
через чат-бот у Viber: https://bit.ly/2XE1k0Z
через особистий кабінет (необхідна реєстрація) за наступним посиланням: http://pobut.water.km.ua/Login;
через месенджер Viber за номерами телефонів: +380673826651, +380673826654, +380673826657, +380673826658, +380673826659, +380673826661, +380673826667, +380673826668;
електронною поштою. Для цього необхідно у повідомленні вказати номер особового рахунку, прізвище, ім’я та по-батькові власника, адресу та показання лічильника (-ів) холодної та / або гарячої води. Готове повідомлення необхідно надіслати на електронну скриньку kmwater@ukr.net.
- Найкраще подавати показання при оплаті послуг, в відділеннях банку, пошти чи онлайн-оплаті, вказавши показання лічильників в квитанції