МКП “Хмельницькводоканал” просить усіх споживачів своєчасно оплачувати вартість послуг

На обліку в МКП “Хмельницькводоканал” зареєстровано більше 121 тисячі абонентів населення та 3850 абонентів — юридичних осіб.

32,5 % споживачів населення не мають заборгованості за послуги з водопостачання і водовідведення, а це — 39390 абонентів. 62, 3 % споживачів мають борг за 2-3 місяці — 75365 абонентів. Інші — 4 і більше місяців.

Втім, сьогодні борг хмельничан перед водоканалом складає — 68 615, 5 тис. грн.Заборгованість юридичних осіб — 6 млн. грн.

“Рекордсменом” боржником перед водоканалом є абонент, що заборгував підприємству 143 219 грн.

Водоканал розрізняє три види заборгованості:

  • поточна заборгованість 2-3 місяці — споживачу нагадують телефонним дзвінком про несплату
  • борг 3-6 місяців — до боржника навідується інспектор з попередженням;
  • більше 6 місяців – підприємство подає позов до суду про стягнення заборгованості;
  • якщо абонент не реагує на усі вищеназвані дії — існує ймовірність його відключення від водовідведення.

Нагадуємо, що підприємство пропонує споживачам-боржникам, які знаходяться у складному фінансовому становищі і не можуть одночасно сплатити наявну заборгованість звернутися в підприємство (вікно № 1,2,3) та укласти договір на реструктуризацію боргу на певний термін, що дасть змогу боржникам поступово щомісячно сплачувати борг посильними частинами.

Впродовж 2021 року можливістю рестуктуризації скористалося 167 абонентів.

МКП “Хмельницькводоканал” – є підприємством критичної інфрастурктури , що функціонує 24 години на добу протягом усього року, та має своєчасно сплачувати вартість електроенергії та податки, повинно закуповувати необхідні матеріали для усунення аварій, придбання реагентів, паливно-мастильних матеріалів, комплектуючих для техніки тощо.

Для забезпечення стабільної роботи підприємства МКП “Хмельницькводоканал” просить усіх споживачів своєчасно оплачувати вартість послуг з водопостачання та водовідведення та не накопичувати накопичення заборгованості.