Декілька фактів про водоканал, що покращать співпрацю із споживачами:

  • МКП “Хмельницькводоканал” подає лише холодну воду та забезпечує водовідведення, але не надає послуги з гарячого водопостачання. Будь-які питання щодо відсутності гарячої потрібно вирішувати у виконавця послуг — МКП “Хмельницьктеплокомуненерго” чи КП “Південно-Західні тепломережі”.
  • Ми не обслуговуємо внутрішньобудинкові водопровідні мережі , якщо тільки у вас не укладений індивідуальний договір, який передбачає обслуговування внутрішньобудинкових мереж (при цьому має бути укладено окремий договір про обслуговування внутрішньобудинкових мереж за договірною ціною). Тому у разі будь-яких проблем з трубами всередині будинку вам необхідно звертатись до вашої обслуговуючої організації (УМК, ЖБК, ОСББ тощо).
  • у мікрорайоні Ракове водопостачанням займається КЕВ міністерства охорони України, а не водоканал. МКП “Хмельницькводоканал” відповідає лише за водовідведення. Будьте уважні.
  • Наша аварійно-диспетчерська служба (15-67, 78-75-10 ) готова до ліквідацій аварійних ситуацій на мережах, що належать підприємству, але не допоможе вам внести показаннялічильників та надати відповіді на питання по розрахунках. Для цього у нас є кол-центр, що працює у будні дні з 8.00 до 17.00 ( 0-800-35-8067 без обідньої перерви).
  • Не знаючи, скільки води ви спожили, ми не зможемо коректно нарахувати суму до сплати за послуги. Тому не забувайте регулярно щомісяця, до останнього числа розрахункового періоду передавати показання ваших лічильників, в тому числі і лічильника гарячої води, а також вчасно виконувати повірку ваших приладів обліку.
  •  Ми максимально оперативно усуваємо аварійні ситуації, через які може бути відсутнє водопостачання та водовідведення. Але на швидкість нашої роботи впливає не лише наше бажання. Інколи, затримка робіт може відбутися через елементарний брак спецтехніки До того ж, перед початком виконання робіт ми маємо дочекатися представників суміжних комунальних служб та отримати дозвіл, щоб раптом не пошкодити  інші інженерні мережі: газову трубу, електрокабель тощо. Тож дуже просимо з розумінням ставитись до таких вимушених затримок, а зі свого боку ми завжди докладаємо максимум зусиль для отримання оперативного вирішення питань.