За що водоканал любить своїх споживачів
Наші споживачі — чудові, і більшість з них знає, про правила, які роблять співпрацю хмельничан і водоканалу ще ефективнішою.
Нижче – 5 простих дій, про які ми повинні пам’ятати, щоб покращити співпрацю — “підприємство-абонент”.
Отже, найкращий споживач:
- Сплачує за послуги вчасно
І, справді, оплата послуг споживачами — єдине джерело для закупівлі нової та ремонту старої техніки, оплати електроенергії, виплати заробітньої плати працівникам.
Вчасна оплата — гарантія якісного та безперебійного водопостачання міста, та можливість підприємства удосконалюватися та розвиватися.
- Вчасно подає показники
Для того, щоб платити лише за фактично використані об’єми – потрібно щомісяця подавати показники лічильника.
Для цього не потрібно виходити з дому, ми потурбувалися про те, щоб кожен з наших абонентів міг обрати для себе найзручніший спосіб – від Viber-бота до передачі показів за допомогою sms.
Детальніше про можливості передачі за посиланням – https://water.km.ua/?p=1581
3. Знає правила користування каналізацією.
Здається така проста істина, але деякі споживачі чомусь використовують каналізацію як смітник. Наші працівники чого лише не знаходять у каналізаційних мережах — від будівельного сміття до ганчірок, від твердих побутових відходів до шин, тощо.
Потім маємо жахливі наслідки – пориви у мережах, внаслідок чого відбувається витік стоків на поверхню, і, відповідно, забруднення навколишнього середовища. Берегти природу не так вже й важко — варто лише захотіти/
4. Повідомляє про витоки води
Нам дуже важливо ліквідовувати аварійні витоки вчасно. Насамперед для того, щоб населення не відчуло дискомфорту, щоб не доводилося надовго вимикати воду при аварійно-відновлювальних роботах та не втрачати питну воду.
Наша аварійно-диспетчерська служба працює цілодобово. Тому, якщо ви помітили витік води чи пошкодження каналізаційної мережі – повідомте нас за номером 1567, 78-75-10, або ж +38067-310-87-37 , щоб ми змогли вжити дієві заходи для усунення аварії.
- Памятає про можливість дистанційного обслуговування
Переживаємо зараз складні часи — тож зобов’язані проводити якомога більше часу вдома. Нагадуємо, що багато запитань можна вирішити просто з дому — не обов’язково відвідувати водоканал. Усі телефонні номери можна знайти за посиланнями – https://water.km.ua/?page_id=31 , https://water.km.ua/?page_id=640, або ж написати нам на електронку – kmwater@ukr.net