Новини підприємства.

Сторінка:   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10    >>  ... 110




25 вересня 2018 року відбудеться планова загальноміська промивка та знезараження водопровідних мереж і споруд міста.




ЩО НЕОБХІДНО ЗНАТИ ПРО ПРОМИВКУ


Профілактична дезінфекція і промивка міських водопровідних мереж здійснюється двічі на рік (навесні у травні та восени у вересні) на підставі плану, який погоджується з міськвиконкомом і санітарною службою міста з метою дотримання санітарно-епідеміологічного благополуччя хмельничан. Попри це, у хмельничан виникають часті запитання щодо проведення промивки та якості води. У цьому матеріалі зібрані відповіді на найпоширеніші запитання споживачів.


Як проводиться промивка водопровідних мереж?


Процедура промивки водопровідних мереж здійснюється у кілька етапів:


випуск води із водопровідних мереж міста;

заповнення водопровідних мереж водою із підвищеною концетрацією гіпохлориту натрію;

випуск води з дезінфікуючим розчином із водопровідних мереж і промивка мереж;

здійснення постійного лабораторного контролю якості води;

подача споживачам питної води.


Яка речовина використовується для дезінфекції мереж?


Для дезінфекції мереж використовується гіпохлорит натрію марки А. Ця сполука у допустимій концентрації є абсолютно безпечною для життя та здоров'я людини. Його використання регламентоване Інструкцією із застосування гіпохлориту натрію для знезараження води в системах централізованого питного водопостачання, затвердженою наказом Мінрегіонбуду №18 від 18.05.2007 р. та відповідає «Державним санітарним нормам та правилам «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), затверджених наказом Міністерства охорони здоровя України від 12 травня 2010 року № 400, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 01 липня 2010 року за № 452/17747».


Що робити, якщо після промивки з кранів тече неякісна вода?


Спершу необхідно відкрити крани та випустити незначну кількість води. Жодним чином це не відобразиться на гаманцях споживачів, адже випуск навіть 100 літрів води, згідно діючого тарифу, обійдеться всього у 74 копійки. Відкривання кранів необхідне для того, аби залишки гіпохлориту натрію разом із відкладеннями, що утворюються під час експлуатації всередині трубопроводів, не залишалися у трубах, а відтак, не створювала дискомфорту у подальшому споживанні питної води. Якщо випуск води не допомагає, необхідно зателефонувати до аварійно-диспетчерської служби МКП “Хмельницькводоканал” за номерами телефонів: 78-75-10 або 1567 та повідомити про проблему.


Чому на деяких вулицях міста у день промивки з'являються потоки води?


Після проведення загальноміської промивки водогонів та їх знезараження проводиться випуск води із підвищеним вмістом гіпохлориту натрію шляхом відкриття водорозбірних колонок та пожежних гідрантів на водопровідних магістралях. Характерним є те, що гіпохлорит натрію при контакті з повітрям втрачає свої активні властивості. Як правило, випущена вода потрапляє до зливової каналізації та по рельєфу місцевості далі до відкритих водойм, не спричиняючи шкідливої дії довкіллю через незначні концетрації залишкового хлору.






Наприкінці робочого тижня на територію колишнього Хмельницького міського молочного заводу, що на вул. Кам'янецькій, 137, завітали працівники МКП “Хмельницькводоканал”, аби з'ясувати, чи діючі на території підприємства суб'єкти господарювання користуються системами водопостачання та водовідведення і чи це відбувається на законних підставах.


Детальніше про ситуацію розповів начальник контрольно-сервісного центру Степан Кушлак:


“Територія колишнього міського молокозаводу знаходиться у занедбаному стані, але в одному із приміщень вже кілька років свою діяльність провадять приватні підприємці. Виникло питання, чи не користуються вони послугами з водопостачання та водовідведення. На наші неодноразові звернення обстежити територію та системи водопостачання і водовідведення працівники МКП “Хмельницькводоканал” отримували відмову; те ж саме сталося і 13 вересня. Сьогодні ми виїхали сюди для того, щоб власник нас допустив на свою територію, щоб працівники служби водомереж та канмереж змогли провести таке обстеження. З'ясувалося, що на території проходить водопровід, до якого, за результатами обстеження, приватний підприємець не підключений. Також з'ясувалося, що ПП Кліменко А.В. користується водою з власної свердловини, яка, на жаль, не зареєстрована в Управлінні водних ресурсів, що є порушенням. Окрім цього з'ясувалося, що біля цього приміщення є каналізаційна мережа, в яку вони скидають стоки уже півроку. На наше запитання “чому не уклали договір?”, отримали звинувачення на адресу підприємства у монополізмі і скарги на значну кількість документів, необхідних для укладання договору. Це не вимога і не примха підприємства, це необхідність. ПП Кліменко А.В. пообіцяв зібрати повний пакет документів, а тоді завітати на підприємство для укладання договору. Після того, як договір буде укладено, до підприємця будуть застосовані заходи впливу згідно норм чинного законодавства”.


МКП “Хмельницькводоканал” звертає увагу всіх суб'єктів господарювання на те, що в Кодексі України про адміністративні правопорушення внесено статтю 103-1 Порушення правил користування енергією водою чи газом і статтю 103-3 Порушення вимог щодо комерційного обліку теплової енергії, гарячої та питної води.


Крім цього, у Кримінальному кодексі України з'явилася стаття 188-1 Викрадення води, електричної або теплової енергії шляхом її самовільного використання.


Просимо усіх суб'єктів господарювання, а також населення своєчасно укладати договірні стосунки з МКП “Хмельницькводоканал” та не допускати порушень чинного законодавства України з питань водокористування.












Для споживачів послуг із холодного водопостачання та водовідведення запроваджені наступні сервіси для передачі показників лічильників або обміну іншою інформацією із МКП “Хмельницькводоканал”. Зокрема, це Кол-Центр, Особистий кабінет та електронна пошта. Одним із нововведень для споживачів підприємства стало запровадження SMS-сервісу, який надає можливість оперативно передавати показники лічильника (-ів) холодної та гарячої води без очікувань зв'язку із оператором.


Споживачам послуг МКП “Хмельницькводоканал” необхідно щомісяця з 28 по 5 число передавати показники лічильника (-ів) холодної і гарячої води. Завдяки своєчасній та систематичній передачі показників підприємство отримує дані від споживача про обсяги спожитої холодної і гарячої води, відтак має реальну картину про обсяг реалізованих послуг з централізованого водопостачання та водовідведення. Споживачі, в свою чергу, мають змогу відслідковувати стан власного особового рахунку і вживати заходи щодо недопущення виникнення заборгованості за отримані послуги з водопостачання та водовідведення.


Передати показники через SMS-сервіс дуже просто. Для цього у тексті повідомлення спочатку необхідно ввести номер особового рахунку, далі через роздільник “*” вказати показник лічильника холодної або гарячої води, відповідно до кількості засобів обліку, наявних у споживача. Після введення необхідних даних повідомлення потрібно надіслати на номер 098-18-72-230. Наприклад: 5869713544*129*115. Сервіс володіє функцією автоматичного передзвону після відправки повідомлення: у разі успішної передачі показників ви отримаєте повідомлення: “Ваші показники успішно опрацьовані та внесені до бази данних з проведенням розрахунків вартості послуг”; у протилежному випадку повідомлення буде наступним: “Ваші показники система не змогла опрацювати, оскільки недотримано формат заповненого смс-повідомлення. Повторіть спробу, сформувавши правильно смс, згідно необхідного формату”.


Окрім SMS-сервісу передати показники можна, зателефонувавши в Кол-Центр за номером 0-800-508-067 (дзвінки зі стаціонарного та мобільного телефонів — безкоштовні). Після привітання натисніть цифру “2” та, користуючись голосовими підказками, після звукового сигналу необхідно продиктувати номер розрахункового рахунку, адресу, прізвище, ім'я та по-батькові власника, а потім показники спочатку лічильників холодної, тоді — гарячої води.


Ще один спосіб передачі показників — через сайт МКП “Хмельницькводоканал”. Для цього наберіть адресу — www.water.km.ua та у лівому меню оберіть пункт “Передати показники лічильника”. Аналогічно передача показників здійснюється і через Особистий кабінет, скористатися яким можна, набравши посилання — http://pobut.water.km.ua/Login.


Показники лічильника (-ів) гарячої та холодної води можна передати і електронною поштою. Для цього необхідно у повідомленні вказати номер особового рахунку, прізвище, ім'я та по-батькові власника, адресу та показники лічильника (-ів) холодної та / або гарячої води. Готове повідомлення необхідно надіслати на електронну скриньку kmwater@ukr.net.


Дізнатися про стан особового рахунку, а також будь-яку іншу інформацію про роботу структурних підрозділів МКП “Хмельницькводоканал” можна, зателефонувавши з мобільного або стаціонарного телефону на безкоштовний багатоканальний номер Кол-центру — 0-800-508-067.






 Шановні мешканці міста Хмельницького!

У зв'язку з виконанням планових робіт із заміни запірної арматури на вул. Володимирській, 105, 19.09.2018 р. з 09:00 до 17:00 год. буде призупинено водопостачання житлових будинків на вул. Кам'янецькій (на відрізку від вул. Гагаріна до вул. Проскурівського підпілля), вул. Гагаріна (на відрізку від вул. Соборної до вул. Кам'янецької), вул. Володимирській (на відрізку від вул. Свободи до вул. Кам'янецької), пров. Військоматському, вул. Герцена та на вул. Кам'янецькій (на відрізку від вул. Гагаріна до залізничної колії).

Адміністрація МКП “Хмельницькводоканал” сподівається на розуміння і просить вибачення за тимчасові незручності, спричинені виконанням необхідних робіт.







Сторінка:   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10    >>  ... 110

Останні новини

21
вересня 2018
ЩО НЕОБХІДНО ЗНАТИ ПРО ПРОМИВКУ?

25 вересня 2018 року відбудеться планова загальноміська промивка та знезараження водопровідних мереж і споруд міста. ЩО НЕОБХІДНО ЗНАТИ ПРО ПРОМИВКУ?

докладніше