Довідка для абонента

Режим роботи МКП "Хмельницькводоканал"

Понеділок–четвер: 8:00–17:15
П'ятниця: 8:00–16.00
Субота: 9:00–13.00 (черговий оператор)
Неділя: вихідний день

Обідня перерва: 12:00–13:00
Черговий оператор: 12.00-13 .00(понеділок-п'ятниця)



Стан особового рахунку

Звірка стану розрахунків за особовим рахунком здійснюється операторами відділу по розрахункам з населенням КСЦ за адресою вул. Водопровідна,75 м. Хмельницький у кабінеті №3. приватний сектор - кабінет №14.

Отримати інформацію про стан особового рахунку та повідомити поточні показники лічильників можна зателефонувавши до кол-центру 0 800 508 067 (безкоштовний багатоканальний), 78-75-34 – приватний сектор; моб. тел.: 067 382 66 62 або надіславши показники на мобільний телефон 0981872230 у форматі особовий рахунок — показник холодноїводи-показник гарячої води. (детальніше у розділі “Передати покази sms-повідомленням”).




Як укласти договір на реструктуризацію боргу?

За наявності великого боргу і неможливості оплатити його одночасно, абонент може укласти договір на його реструктуризацію.

Для укладання договору на реструктуризацію необхідно оплатити частину заборгованості (50% від суми боргу) та особисто звернутись до начальника відділу по розрахункам з населенням КСЦ Ломако Галини Олексіївни (кабінет №11) або до начальника контрольно-сервісного центру Кушлака Степана Михайловича (кабінет 13) При собі необхідно мати:

- довідку про склад сім'ї.

- квитанцію про сплату частини заборгованості;

- паспорт громадянина України.



Як оформити пільгу?

Для оформлення пільги споживач повинен надати:

- персональну картку пільговика;

- довідку про склад сім'ї;

-паспорт громадянина України.

При наявності у пільговика приладів обліку води, їх показання розподіляються пропорційно кількості зареєстрованих осіб в помешканні. Пільги споживачам з оплати послуг надаються на частку, отриману після такого розподілу, за фактичними витратами, але не вище встановлених нормативів (норм) споживання, встановлених постановою КМУ від 06.08.2014 р. №409. Пільги оформляються лише з часу звернення.

Після закінчення терміну дії посвідчення пільговика і у разі продовження його дії, необхідно повідомити про це в МКП "Хмельницькводоканал"


Як оформити субсидію?


Для призначенння субсидії потрібно звернутися в філії Управління праці та соціального захисту населення, залежно від місця проживання споживача (вул. Шевченко, 99, вул. Інститутська, 18, вул. Перемоги, 10Б, вул. Купріна, 61, вул. П. Мирного, 31) .

Жодних додаткових заяв чи звернень до МКП “Хмельницькводоканал” приносити не потрібно!

Громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, зобов’язані щомісячно сплачувати визначену обов’язкову плату за спожиті послуги.
Якщо споживач використовує засоби обліку води, то розмір субсидії розраховується, зважаючи на з фактичне споживання послуг, але не більше від установлених нормативів споживання, встановлених Кабінетом Міністрів України № 409 від 06.08. 2014 р.
Отримувач субсидії зобов’язаний щомісячно повідомляти МКП “Хмельницькводоканал” про обсяги отриманих послуг, тобто передавати показники лічильників води (зазначити в платіжці, передати по телефону, внести за допомогою особистого кабінету на сайті підприємства)


Зміна власника особового рахунку

Для внесення змін до особового рахунку Вам необхідно особисто звернутися у контрольно-сервісний центр МКП “Хмельницькводоканал” (кабінет №3 або №14 — приватний сектор) та надати оригінали та копії наступних документів:
- свідоцтво про реєстрацію права власності на нерухоме майно;
- договір купівлі-продажу, дарування, спадщини;
- довідка про склад сім’ї;
- документи, які підтверджують право користування земельною ділянкою (для приватних будинків).



Звертаємо Вашу увагу на те, що за наявності засобів обліку води оплата за послуги водопостачання проводиться так:

Оплата послуг:

1. За централізоване водопостачання – по показниках лічильників холодної води;

2. За централізоване водовідведення – по показниках всіх лічильників (у тому числі, і лічильників гарячої води).

Тобто, абонентам МКП "Хмельницькводоканал" потрібно передавати показники лічильників як холодної, так і гарячої води.


Також нагадуємо, що у випадку виникнення аварійної ситуації на зовнішніх мережах, відсутність холодної води чи скарги на її якість, або забій каналізації, необхідно звертатись до аварійно-диспетчерської служби за номером - 1567 або 78-75-1, яка працює цілодобово.

При виникненні аварійних ситуацій в квартирах, де встановлено засіб вимірювальної техніки, необхідно звертатися у відділ КСЦ за телефонами 78-75-19, +380676715890 (в робочий час), або в аварійно-диспетчерську службу (позаробочий час).

Звертаємо увагу, що МКП “Хмельницькводоканал” не обслуговує внутрішньобудинкові мережі.


Останні новини

21
серпня 2019
Аварійні роботи, Промивка каналізаційних мереж

Ліквідовується порив водопроводу на вул. Тернопільській, 12...

докладніше