Довідка для абонента

Режим роботи МКП "Хмельницькводоканал"

Понеділок–четвер: 8:00–17:15
П'ятниця: 8:00–16.00
Субота: 9:00–13.00 (черговий оператор)
Неділя: вихідний день

Обідня перерва: 12:00–13:00
Черговий оператор: 12.00-13 .00(понеділок-п'ятниця)



Стан особового рахунку

Звірка стану розрахунків за особовим рахунком здійснюється операторами відділу по розрахункам з населенням КСЦ за адресою вул. Водопровідна,75 м. Хмельницький у кабінеті №3. приватний сектор - кабінет №14.

Отримати інформацію про стан особового рахунку та повідомити поточні показники лічильників можна зателефонувавши до кол-центру 0 800 508 067 (безкоштовний багатоканальний), 78-75-34 – приватний сектор; моб. тел.: 067 382 66 62 або надіславши показники на мобільний телефон 0981872230 у форматі особовий рахунок — показник холодноїводи-показник гарячої води. (детальніше у розділі “Передати покази sms-повідомленням”).




Як укласти договір на реструктуризацію боргу?

За наявності великого боргу і неможливості оплатити його одночасно, абонент може укласти договір на його реструктуризацію.

Для укладання договору на реструктуризацію необхідно оплатити частину заборгованості (50% від суми боргу) та особисто звернутись до начальника відділу по розрахункам з населенням КСЦ Ломако Галини Олексіївни (кабінет №11) або до начальника контрольно-сервісного центру Кушлака Степана Михайловича (кабінет 13) При собі необхідно мати:

- довідку про склад сім'ї.

- квитанцію про сплату частини заборгованості;

- паспорт громадянина України.



Як оформити пільгу?

Для оформлення пільги споживач повинен надати:

- персональну картку пільговика;

- довідку про склад сім'ї;

-паспорт громадянина України.

При наявності у пільговика приладів обліку води, їх показання розподіляються пропорційно кількості зареєстрованих осіб в помешканні. Пільги споживачам з оплати послуг надаються на частку, отриману після такого розподілу, за фактичними витратами, але не вище встановлених нормативів (норм) споживання, встановлених постановою КМУ від 06.08.2014 р. №409. Пільги оформляються лише з часу звернення.

Після закінчення терміну дії посвідчення пільговика і у разі продовження його дії, необхідно повідомити про це в МКП "Хмельницькводоканал"


Як оформити субсидію?


Для призначенння субсидії потрібно звернутися в філії Управління праці та соціального захисту населення, залежно від місця проживання споживача (вул. Шевченко, 99, вул. Інститутська, 18, вул. Перемоги, 10Б, вул. Купріна, 61, вул. П. Мирного, 31) .

Жодних додаткових заяв чи звернень до МКП “Хмельницькводоканал” приносити не потрібно!

Громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, зобов’язані щомісячно сплачувати визначену обов’язкову плату за спожиті послуги.
Якщо споживач використовує засоби обліку води, то розмір субсидії розраховується, зважаючи на з фактичне споживання послуг, але не більше від установлених нормативів споживання, встановлених Кабінетом Міністрів України № 409 від 06.08. 2014 р.
Отримувач субсидії зобов’язаний щомісячно повідомляти МКП “Хмельницькводоканал” про обсяги отриманих послуг, тобто передавати показники лічильників води (зазначити в платіжці, передати по телефону, внести за допомогою особистого кабінету на сайті підприємства)


Зміна власника особового рахунку

Для внесення змін до особового рахунку Вам необхідно особисто звернутися у контрольно-сервісний центр МКП “Хмельницькводоканал” (кабінет №3 або №14 — приватний сектор) та надати оригінали та копії наступних документів:
- свідоцтво про реєстрацію права власності на нерухоме майно;
- договір купівлі-продажу, дарування, спадщини;
- довідка про склад сім’ї;
- документи, які підтверджують право користування земельною ділянкою (для приватних будинків).



Звертаємо Вашу увагу на те, що за наявності засобів обліку води оплата за послуги водопостачання проводиться так:

Оплата послуг:

1. За централізоване водопостачання – по показниках лічильників холодної води;

2. За централізоване водовідведення – по показниках всіх лічильників (у тому числі, і лічильників гарячої води).

Тобто, абонентам МКП "Хмельницькводоканал" потрібно передавати показники лічильників як холодної, так і гарячої води.


Також нагадуємо, що у випадку виникнення аварійної ситуації на зовнішніх мережах, відсутність холодної води чи скарги на її якість, або забій каналізації, необхідно звертатись до аварійно-диспетчерської служби за номером - 1567 або 78-75-1, яка працює цілодобово.

При виникненні аварійних ситуацій в квартирах, де встановлено засіб вимірювальної техніки, необхідно звертатися у відділ КСЦ за телефонами 78-75-19, +380676715890 (в робочий час), або в аварійно-диспетчерську службу (позаробочий час).

Звертаємо увагу, що МКП “Хмельницькводоканал” не обслуговує внутрішньобудинкові мережі.


Останні новини

15
жовтня 2019
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Інформація про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування

докладніше